Mezoterapi

• Estetik Mezoterapİ Uygulamaları
  • AĞRI MEZOTERAPİSİ UYGULAMALARI
Estetik Mezoterapi Uygulamaları

 Yaşın ilerlemesiyle birlikte yüzde kırışıklıklar, elastikiyet kaybı, gözeneklerde genişleme, lekelenmeler ortaya çıkar. Cildin gençleştirilmesi, sıkılaştırılması, lekelerin giderilmesi sebumun dengelenmesi amacıyla uygulanabildiği gibi, saç dökülmesi, selülit ve bölgesel yağlanma tedavilerinde de mezoterapiden yararlanılabilmektedir.
 Yüz mezoterapisi diğer adıyla mezolifting derinin daha canlı, parlak bir görünüm kazanması ve ince çizgilerin düzeltilmesinde kullanılan bir tedavi yöntemidir. Mezoterapide direk ihtiyacın olduğu alana gerekli maddelerin uygulanmış olması sebebiyle hem etkinlik artmakta, hem de sistemik yan etkiler ortaya çıkmamaktadır.
 İhtiyaca göre seçilen vitamin, mineral ve aktif maddelerden oluşan kokteyller küçük bir iğne aracılığıyla ihtiyaç duyulan bölgeye uygulanır. İşlem öncesinde uygulama yapılacak alana lokal anestezik etkili krem sürülerek 15- 20 dakika bekletilir. Kremin temizlenmesinin ardından deri altına enjeksiyonlar yapılır.

Daha fazla bilgi
Ağrı Mezoterapisi

 Tedavi yöntemi olarak mezoterapi, ismini cildin mezoderm denilen katmanından alır. Mezoderm, henüz anne karnında vücut şeklini almamışken gelişen katmanlardan birisidir. Anne karnında fetüs gelişirken pek çok organ mezoderm dediğimiz katmandan köken alır. Bu durum organlarımızın kodunun mezodermde kayıtlı olduğunu düşündürür. Ağrı mezoterapisinin temeli işte buraya dayanır. Ağrıyan organın mezodermdeki yansımasına çok düşük dozda ilaç iyileştirici kod olarak enjekte edildiğinde, vücut kendi mükemmel iyileşme mekanizmalarını çalıştırır.
 Sonuçları anlık ve iyileşme süresi kısa olan mezoterapi tedavi yöntemi ile bugün birçok ağrılı durumlara fayda sağlanmaktadır. Ağrı mezoterapisi, doğrudan problemli bölge hedef alınarak uygulandığı için herhangi bir sistemik yan etki beklenmez. Bu yöntemle çok düşük dozda ilaç kullanımı, şikayetin geçmesi için yeterli olur. Gündelik yaşamı ve iş hayatını olumsuz yönde etkilemez. Lokal ve hızlı etki sunar. Tüm bu sebepler mezoterapinin tedavi seçeneği olarak tercih edilmesinde önemli faktörlerdir.
 Hangi Ağrılar Ağrı Mezoterapisi İle Çözümlenebilir?
 • Romatizmal ve dejeneratif hastalıklar
 • Migren tipi ağrılar
 • Arnold nevraljisi
 • Trigeminal nevralji
 • Kraniofasiyal nevralji
 • Tendinopatiler
 • Tetik parmak
 • Bağ yaralanmaları
 • Aşil tendon patolojileri
 • Fıtık ağrısı tedavileri
 • Menisküs
 • Ankilozan spondilit
 • Servikobrakial sendrom
 • Tüm kas ve eklem ağrıları için “tedavi edici” özelliği olan ağrı mezoterapisi “sebebi tespit edilemeyen ya da kronikleşen” ağrıların tedavisinde etkin rol oynar.
 Ağrı Mezoterapisi Her Hastada Uygun Mudur?
 Ağrı mezoterapisi öncesinde doktor, hastanın mevcut sağlık durumu hakkında bilgi alır. Ağrı mezoterapisi konusunda hastanın herhangi bir engeli yoksa ağrılarının diğer tedavi yöntemleriyle çözülüp çözülemeyeceği belirlenir ve daha sonra ağrı mezoterapisi uygulanabilir.
 Ağrı mezoterapisine uygun olmayan hastalara “açıklama” yapılarak işlem için uygun olmadıkları izah edilir. Kalp yetmezliği, şeker hastalığı, böbrek yetmezliği gibi kronik hastalığı olanlar ile gebe ve emziren anneler için mezoterapi ile tedavi tercih edilmez.

Daha fazla bilgi