Tedavilerimiz

• Kupa Tedavisi
  • Ağrı Tedavisi
Medikal Estetik Uygulamalar

Yaşın ilerlemesiyle birlikte yüzde kırışıklıklar, elastikiyet kaybı, gözeneklerde genişleme, lekelenmeler ortaya çıkar. Cildin gençleştirilmesi, sıkılaştırılması, lekelerin giderilmesi sebumun dengelenmesi amacıyla uygulanabildiği gibi, saç dökülmesi, selülit ve bölgesel yağlanma tedavilerinde de mezoterapiden yararlanılabilmektedir. Yüz mezoterapisi diğer adıyla mezolifting derinin daha canlı, parlak bir görünüm kazanması ve ince çizgilerin düzeltilmesinde kullanılan bir tedavi yöntemidir. Mezoterapide direk ihtiyacın olduğu alana gerekli maddelerin uygulanmış olması sebebiyle hem etkinlik artmakta, hem de sistemik yan etkiler ortaya çıkmamaktadır. İhtiyaca göre seçilen vitamin, mineral ve aktif maddelerden oluşan kokteyller küçük bir iğne aracılığıyla ihtiyaç duyulan bölgeye uygulanır. İşlem öncesinde uygulama yapılacak alana lokal anestezik etkili krem sürülerek 15- 20 dakika bekletilir. Kremin temizlenmesinin ardından deri altına enjeksiyonlar yapılır.

Kupa Tedavisi

Kupa uygulaması negatif basınç etkisi ile kılcal damarların por aralığını genişletip, damar geçirgenliğinde artışa yol açarak dolaşımdaki toksinlerin bağ dokuya çıkması esasına dayanır. Hastanın durumuna ve şikayetlerine göre doktor muyenesi sonrası kuru veya yaş kupa uygulaması tercih edilebilir. Tedavinin başarılı olabilmesi için kupa uygulanacak noktaların ve bölgelerin doğru seçilmesi önemlidir. Akupunktur; hem noktaların ve bölgelerin seçiminde, hem de doğru kombinasyonların oluşturulmasında en önemli yardımcıdır. Vücutta 40tan fazla kupa uygulaması için değerlendirilmesi gereken nokta olup her bir nokta veya noktalar grubu farklı durumlarda kullanılır. Kupa bölgelerinde yapılan cilt kesisi ile dışarı çıkan kan ve lenf sıvısı toksinlerin vücuttan dışarı çıkmasını sağlar. Bağ doku tüm organların hücrelerinin etrafını saran alandır. Besin ve gaz alışverişinin gerçekleştiği, metabolize atık ve toksinlerin biriktiği alandır. Derinin dermis tabakası bağ dokusunun en geniş alanına sahiptir ve ayrıca dolaşım hızının en yavaş olduğu bölgedir. Bu fizyoloji derinin bağ dokusunun bir birikim alanı olmasına zemin hazırlar.

Ağrı Tedavisi

Ağrı mezoterapisi, adından da anlaşılacağı gibi vücudun ağrıyan bölgesine uygulanır. Ağrı mezoterapisinde amaç; az dozda ilacı uzun aralıklarla hastaya uygulamaktır. Hastaların kullandığı ilaçları ve dozlarını azaltmada faydalı bir yöntem olarak değerlendirilmektedir.Özellikle sporcu yaralanmalarında da tercih edilen bu yöntem, lokal olarak uygulandığı için, ilaçların sistemik yan etkilerinden de korunmada faydalıdır.